Pagina's

maandag 28 oktober 2024

Liftchallenge #192

Dit kaartje gemaakt voor de Lift Challenge. Heb een set snijmallen met allemaal cirkels daarvan heb ik de grootste maat gepakt. Er stond al bij dat het toch wel een uitdaging is. En daar hadden ze helemaal gelijk is. Het was even lastig om iets erop te maken wat erop past. Maar ben blij hoe het is geworden. Het is nu een erg schattig kaartje geworden. 

Omdat er bloemen op de kaart staan wil ik hem ook graag insturen bij beautiful blossoms challenge. En omdat ik de bloemen gemaakt heb met allemaal restjes papier wil ik hem ook graag insturen bij pixies snippets playground. Laatste paar keer heb ik er zo aan gedacht om een foto van de restjes te maken. Maar nu helaas weer vergeten. Heb restjes wit papier gebruikt voor de bloemen en die bewerkt met inkt. Met de bladeren echt de allerlaatste restjes groen papier gebruikt, was een hele puzzel om die nog uit het papier te snijden. Soms paste maar de helft van het blad. Maar door de bloemen erop te plakken van zie je er nu niks van dat er een gedeelte ontbreekt. En papier is nu ook echt op en goed gebruikt.


Gebruikte materialen:

Spellbinders: Be Bold Blooms
Carlijn Design: Cirkels 
Distress Oxide: Verschillende kleuren inkt

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa