Pagina's

dinsdag 8 oktober 2024

H.U.G.S.Y

 Soms zie ik een challenge en dan heb dan geen idee wat ik ermee moet. Dat had ik ook bij de challenge van knutsels en kadootjes daar willen ze hoedjes zien. Had even geen inspiratie. Dacht eerst maar een andere kaart maken en dan kijk ik daarna wel een keer wat ik aan knutsel spullen heb met hoedjes. Toen ik met de kaart bezig was besefte ik me opeens dat Hugsy een hoedje/muts op heeft. Zat veel te moeilijk te denken. Deze kaart gemaakt voor een vriendin die door een moeilijke tijd heen gaat. Ze is een grote liefhebberster van Friends dus vond het wel leuk om een Hugsy te sturen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1413 Sneeuwpop
COL1491 Eline’s Wedding Accessories
COL1523 Doctor’s Set By Marleen
COL1416 Eline’s Penguin
Lawn Fawn: Olivers’s Stitched abc’s
My Favorite Things: Well, Hello

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa