Pagina's

woensdag 9 oktober 2024

Van harte

 Nog een kaartje voor de Lift Challenge, gemaakt. Mijn schoonouders vieren vandaag hun trouwdag. Wist niet wat ik voor ze moest maken. Soms lastig weer wat nieuws te verzinnen. Door de challenge kreeg ik gelukkig inspiratie. Dit keer weer met embossing de achtergrond gemaakt. Omdat er bloemen opstaan wil ik hem ook insturen bij beautiful blossoms challenge.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: LR0625 Van Harte & ballon 
Altenew: Peony Dream 3D Die Set
Simon Says Stamp: Tiny Spaced Hearts stencil

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa