Pagina's

maandag 7 oktober 2024

Liftchallenge #191

 Hoi hoi, er is weer zo leuke Lift Challenge, dit keer willen ze dat je een donker achtergrond gebruikt met witte embossing en gekleurde diecuts. Heb een stencil gebruikt toen versamark inkt met een sponsje  aangebracht, stencil eraf gehaald en toen de witte embossingpoeder erop gedaan. Mijn man heeft me even geholpen met de heatgun. Eerder ging het een paar keer niet zo goed, toch niet handig om het in bed te gebruiken en met mijn beroerde hand functie. Blij dat hij even hielp, dit keer zijn mijn trui en knutsel spullen niet gesmolten. En het effect is zo mooi. Omdat er bloemen opstaan wil ik hem ook insturen bij beautiful blossoms challenge.


Omdat ik ook restjes heb gebruikt stuur ik hem ook in bij pixies snippets playground.
Eindelijk er een keer om gedacht om de restjes op de foto te zetten, meestal denk ik er pas aan als ik alles al heb opgeborgen.

Gebruikte materialen:

Spellbinders: Fresh Picked Anemones
Winnie and Walter: Hugs
Dutch Doobadoo: Stencil Raster a5

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

1 opmerking:

  1. Great embossed background and lovely large statement blooms together with the sentiment. A lovely card. Thanks for sharing a picture of your snippets too.

    Thanks for coming to play in the Snippets Playground. See you up in the treehouse shortly. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa