maandag 14 februari 2022

Lots of Love

Dit kaartje gemaakt voor 4 seasonchallenge. Ze willen daar taartje, gebak etc zien. Wist dat ik nog plaatjes moest hebben met taart erop. Gelukkig kon ik gauw een papier blok vinden met een plaatje van een taart. Er zitten zoveel leuke dingen in het blok design papier, stickers, plaatjes etc. Zo handig om een kaartje daarmee te maken. Hoefde ik niet al mijn spullen erbij te pakken en kon ik toch even knutselen.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Christa wie wat bewaard kan er een mooie kaart mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je zegt effe gauw een blok gevonden :), jij bepaalt de tijd..
    Mooie kaart in heerlijke vrolijke kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat een lekkere taartpunt staat erop om in te bijten gewoon
    leuk dp heb je gebruikt het past er mooi bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super taart kaart in die mooie kleurtjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk, zoet kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is brilliant
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor onze Piece of Cake Challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa