woensdag 23 februari 2022

Het molletje

Had een tijd geleden met mijn broer over een tekenfilmpje die we vroeger keken over een mol. We wisten niet meer hoe die heette. Laatst kreeg ik opeens een foto gestuurd en een linkje naar YouTube. Had mijn broer het weer gevonden. Zo leuk om dat weer terug te zien. Door die foto kreeg ik inspiratie voor dit kaartje. En werd ook geïnspireerd door het nummer here comes the sun. Wil deze kaart laten meedoen bij girlz creative crafts. Daar is de challenge nu geïnspireerd door een song.Las dat je daar nu ook mag meedoen met kaarten met opbouwfiguurtjes. 

Heb de big tag mal gebruikt en daarvan een slimline tag gemaakt. Wou die slimline versie eerste kopen maar dacht probeer het eerst eens zelf te maken. Was wel even een beetje prutsen maar het is gelukt. Had alleen het gat iets meer naar beneden gewild. Weet ik dat voor de volgende keer en zal dan vast een stuk makkelijker zijn.



Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1488 Eline’s Mole,
LR0748 Daisy,
LR0748 Liefs,
CR1539 Punch Die Luck,
CR1551 Big Tag
Distress Oxide: Verschillende kleuren.


14 opmerkingen:

  1. Leuke tag heb je gemaakt met meneer mol. Mooie achtergrond ook! Dat filmpje ken ik ook nog van vroeger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label met het schattige molletje, mooie achtergrond erbij het filmpje ken ik niet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en goed idee om zelf een Tag te maken, is je goed afgegaan en scheelt in je portemonnee

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk voorjaarskaartje met die bloemen erop. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke label kaart!! Tof om je zo te laten inspireren door een tekenfilm uit je jeugd.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag, heel lief met de mol. En ik herken dat ook nog wel van vroeger.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke inspiratie had jij voor deze toffe kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie labelkaart Christa. Dat molletje kijkt verrukt naar het mooie weer en geniet van de bloemen en de schattige lieveheersbeestjes. Een plaatje om naar te kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi labelkaartje Christa. En die mol ken ik wel, daar keken we vroeger ook naar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was dat van moffel en piertje? Dat was een school tv programma wat onze jongste kinderen veel keken. Wat een gave kaart heb je gemaakt. vrolijk , past helemaal bij het weer van vandaag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan met die mol. Dat tekenfilmpje ken ik ook nog wel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi label met het lieve molletje. Leuk met de bloemen en vrolijke achtergrond. Krijg zin in het voorjaar!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke labelkaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa