dinsdag 15 februari 2022

Challenge 135 : Vintage

Dit keer een vintage kaartje. Een stijl die jullie niet vaak voorbij zien komen, het is niet mijn ding. Maar bij De Egel willen ze graag vintage zien. Het is dan toch wel een echte uitdaging om met die opdracht een kaart te maken. Heb uit vellum met een randmal een randje gemaakt en die onder het papier geplakt. Verder heb ik het rustig gehouden, houdt niet van teveel op een kaart. Met deze kaart wil ik ook graag meedoen bij girlz creative crafts. Daar is de challenge geïnspireerd door een song, mijn inspiratie is de originele song Liefde die blijft vindt dat zo’n mooi nummer. Je kan hem in Nederlands of andere talen beluisteren, zelf luister ik liever de Engelse versie.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



10 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, vintage is ook niet mijn ding heb er dan ook niks van eigenlijk en wat ik heb vind ik dan weer zo grauw op een kaart ik vind het papier wat je hebt gebruikt heel leuk erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook niet mijn ding ,maar je bent er zeker in geslaagd !!
    Ik noem dit ook maar "new" vintage, zoals ik mijn kaarten noem .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, vintage is een heel speciale stijl en de een vindt het helemaal geweldig en de ander vindt het niks. Ik ken een aantal mensen die het prachtig vinden en als ik dan een vintage kaart maak is die voor die mensen! Mijn zusje bijvoorbeeld, vindt het echt helemaal top.
    Jouw kaartje is mooi en ik vind het tof dat je de uitdaging bent aan gaan. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart voor de challenge Christa en knap dat je de challenge aan bent gegaan. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Ineke noemde dit new vintage, dat vond ik zo prachtig. haha. Hij voldoet helemaal en de drie kenmerken van vintage vind ik terug. Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan.
    Dank je wel voor jouw deelname aan de vintage challenge bij de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your card, thanks for sharing it with us at the Girlz Creative Crafts Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like your project Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Patterned Paper Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa