vrijdag 25 februari 2022

Cross stitch: cactus

Zag zo’n leuke challenge voorbij komen bij mijn hobbyhonk challenges. Heb gekozen om met kruisteek aan de gang te gaan. Er staan zoveel leuke patronen op de website van 
Marianne Design. Dit keer met de cactusjes aan de slag gegaan. Had al mijn garen nog klaar liggen en heb ook al een begin gemaakt met een ander patroon en die is nog leuker. Het andere patroon is wel wat groter dus daar ben ik nog wel even zoet mee. Jullie zien binnenkort die kaart ook wel een keer verschijnen. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1473 Cross Stitch Border

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



9 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi kaartje geworden Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, je bent goed aan de borduur geweest.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Christa! Enig zo'n kruissteekwerkje!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de kruisteekjes cactusjes leuk de randjes aan het dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan hoor…petje af voor het borduurwerk! Ik heb daar geen geduld voor.🙈
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Leuk geborduurd

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart en mooi idee! Altijd weer een goed idee om eens wat anders te doen dan stansen, knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en zo leuk die geborduurde rand met cactussen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa