zondag 20 februari 2022

Taart bakken.

Hallo allemaal, nog een kaartje voor 4 seasonchallenge gemaakt. Omdat ze daar graag taart op een kaart willen zien zijn de muisjes druk bezig geweest met bakken. Ze zijn alleen nog bezig met de laatste details van de taart.

Laatst tijd kreeg ik weer zoveel spam berichtjes op mijn blog. Ben daar wel een beetje klaar mee. Mijn man heeft nu wat aangepast met reacties, dat ik het eerst moet controleren. Hopelijk helpt dat.

 

Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1437 Eline Mice Family, 
COL1493 Eline's Kitchen Accessories,
COL1322 Cake

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:








8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige muisjes, dat gaat vast een lekkere taart worden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Christa!! Gezellig op zo'n saaie dag heerlijk in de keuken staan (als je ervan houdt) en ikke niet hihih.
    Ja vreslijke he heb er ook last van, heb ook een ICT-er in huis maar die heeft geen verstand van blogs...maar meestal he voor eigen gezin is het een diepe zucht en voor anderen doen ze het wel, ach ja.
    Ik wilde het ook blokkeren maar ik weet niet hoe dat werkt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa, wat vervelend van die spam, dat had ik vorig jaar ook en toen heb ik ook goedkeuring aangezet. Nu krijg ik nog wel spam maar komt het niet meer op mijn blog hihi.
    Je kaart is weer zo leuk. Lief tafereeltje met die leuke bakkertjes, dat brilletje is zo grappig. Dat wordt vast een mooie, lekkere taart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere taart wordt er bij jou gebakken. Ik vind bakker muis met bril enig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een schattige kaart is dit zeg, de muisjes hebben er zo te zien plezier in. En dat brilletje zo leuk.
    Ik krijg ook veel ongewenste berichten, ik verwijder ze uit de reacties, en mocht het te gek worden dat pas ik het ook aan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige kaart! Je krijgt zo meteen zin in taart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met de bakkende muizen, tof!
    Dankjewel voor nog een bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa