zaterdag 19 februari 2022

… is het leven leuker

Hoi hoi, Ben de laatste tijd lekker bezig met mijn voorraad aan te vullen met kaarten voor trouwdagen. Dit keer ook weer eentje voor de voorraad. Wou eerst de achtergrond met inkt gaan maken maar had ook nog heel mooi papier liggen. Toch gekozen voor het papier. Bewaarde eerder altijd alles want durfde het niet te gebruiken, altijd bang dat ik het later ergens anders voor nodig had. Nu ben ik daar wat makkelijker in geworden. Toch zo zonde als het blijft liggen en je er ook wat heel leuks mee kan doen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1537 Slimline Frames
COL1455 Eline’s Lion/Tiger
CS0998 Huwelijk wensen
My Favorite Things: Grassy Hills

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en mooi kaartje de de leuke tekst en leeuwen paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke leeuwen mooie achtergrond heb je erbij gekozen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor een trouwdag! Altijd handig om wat in voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke warme kaart. Voorraad is zeer zeker super handig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa