woensdag 2 februari 2022

Samen oud worden

Had laatst zo’n leuke snijmal cadeau gekregen. Was wel even zoeken hoe die in elkaar moest, zat alleen een klein plaatje erbij. Nu wat gepuzzel is het dan toch gelukt om het in elkaar te zetten. Binnenkort zijn vrienden zoveel jaar getrouwd. Bij Knutsels en Kadootjes is er net een challenge met het thema liefde, kon ik mooi met dat thema aan de slag om alvast een kaartje voor hun te maken. Niet iedereen kan zo’n kaartje waarderen maar weet zeker dat ze het geweldig gaan vinden.


Zag afgelopen zondag ook dat ik met deze kaart 2e bij geworden bij de vorige challenge van Knutsels en Kadootjes. Zo’n enorme eer, was helemaal blij toen ik dat zag.

Met de kaart eerste geworden bij Knutsels en kadootjes

Gebruikte materialen:
Carlijn Design: Stempel liefde is
Marianne Design: DF3456 Embossing folder Marjoleine's stripes

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de nieuw mal
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een super grappige en leuke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak vaak een foto van zo'n klein plaatje met mijn telefoon dan kun je het beter zien.

      Verwijderen
  3. Een mooi kaartje met dit oud koppeltje erop. Prachtig gemaakt en proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, Christa. Ik hou hier wel van!
    Proficiat met je 2e plaats!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is zeker heel erg gaaf, ik zou het enorm kunnen waarderen...Zo is het toch, je hoopt toch samen oud te worden. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een leuke kaart! Zal zeker een gefreubel geweest zijn maar wel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Christa.
    Ik hou er wel van en zou het wel waarderen als ik zo'n kaart kreeg toegestuurd. Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat een lief oud stelletje, inderdaad een heel gepriegel denk ik maar het is wel een superleuke en lieve kaart geworden Christa.
    Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een enige kaartje heb je gemaakt! Zo leuk dit stelletje. Ik kan me niemand voorstellen die dit niet kan waarderen. Supergaaf. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa