maandag 25 april 2022

Geometrisch patroon #2

Hoi allemaal, heb altijd zoveel moeite om losse letters goed op te plakken. Zag een hele tijd geleden een filmpje dat iemand een woord snijmal had ook met losse letters, legde ze terug in het papier waar het uit was gesneden en deed er toen washi tape over. Daarna deed ze lijm op de achterkant van de letters en kon ze het zo heel makkelijk opplakken. Dat ook eens geprobeerd en wat werkt dat goed. Even gewacht totdat ze goed vast zaten en toen voorzichtig het tape eraf gehaald. Echt een uitkomst, wou dat ik dat eerder had ontdekt.


Gebruikte materialen:


Marianne Design:

DF3428 Embossing Folder Driehoeken

CR1542 Potted Plants By Marleen


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke embossing achtergrond en het leuke plantje de letters staan er mooi op ik trek altijd een heel dun potlood lijntje waar de letters moeten komen werkt ook heel goed als je het hebt opgeplakt gum je het lijntje weg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, dat is een goede tip!
    mooi kaartje heb je gemaakt
    grotjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig leuke kaart met mooie achtergrond! Een goed idee om de letters zo op te plakken en die ga ik onthouden.
    Tip: Bij het blog van Do-Al(l) Kreatives loopt nu een challenge met embossing achtergrond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een goede tip Christa, dank je wel want ik heb doordat ik moeite heb met rechtkijken daar ook last van. Ik ga het proberen. Leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en wat een gouden tip...hahaha gisteren juist een heleboel letters opgeplakt...maar het blijft handwerk toch.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is het! Ik houd wel van die geometrische figuren. Ik lees nog even goed je tip, want ik ben nogal visueel ingesteld en moet het eigenlijk even doen om het te snappen...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa