vrijdag 22 april 2022

Geometrisch patroon

Een tijdje geleden had ik een doos vol karton en kleine envelopjes gekregen van een vriendin. Nu bezig de doos aan het leegmaken, kon er mooi dit kaartje mee maken. Heb met embossing de achtergrond gemaakt en bij de embossing folder zit een bijpassende snijmal met allemaal driehoekjes. Heb wat driehoekjes uit restjes papier gehaald en op sommige driehoekjes van de achtergrond geplakt. Wou daarna blaadjes van de bloem in het groen doen maar uiteindelijk toch gekozen om die ook in het wit te doen, past er beter bij vind ik zelf.



Gebruikte materialen:


Marianne Design:

DF3428 Embossing Folder Driehoeken

LR0748 Liefs.

COL1504 Bloemen By Marleen


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke embossingfolder leuk de losse driehoekjes en mooie bloem
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Christa, dat is wel een werk geweest maar het is een hele mooie kaart geworden vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en de witte blaadjes heb je goed gekozen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met die achtergrond.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super gemaakt Christa!! Mooi met die kleine driehoekjes erop.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa