zaterdag 9 april 2022

Tienerkaart

Hallo allemaal, Zag laatst al de challenge van Girlz creative crafts voorbij komen. Had toen niet zoveel inspiratie, daarna was ik het bijna vergeten. Gelukkig dacht ik er weer op tijd aan. Dit kaartje voor een vriendinnetje gemaakt die dol op honden is. Heb een doos met allemaal plaatje en toen ik dit hondje zag moest ik direct aan haar denken. Ze vond onze hond Ila altijd zo leuk, dit hondje deed me aan haar denken. Kreeg al een berichtje van haar, ze was er zo blij mee en ze moest ook direct aan Ila denken toen ze het zag.


Gebruikte materialen:

Marianne Design:
COL1487 Eline’s Dog Acc,
LR0754 Paw Prints Circle 

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief en mooi kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuk en lief kaartje, je vorige kaartje is heel leuk de gitaar is een echte blikvanger, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige honden plaatje zo leuk in de pootjes cirkel
    leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig hondenkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer Christa!!
    Fijn weeekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met lief plaatje Christa. Mooie kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tienerkaart heb je gemaakt. Dat plaatje is ook wel heel erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa