zaterdag 16 april 2022

Vetplantjes

Laatst even aan het kliederen geweest met stencils en inkt. Met de nieuwe stencil van Lawn Fawn aan de slag gegaan. Het zijn drie stencils en soms heb ik dan wel moeite om de lagen goed op elkaar te laten aansluiten. Met deze stencil had ik daar gelukkig helemaal geen problemen mee, ging erg makkelijk. Wou eerst met roze tinten gaan werken. Maar toch weer de gele en oranje inkt erbij gepakt. De laatste tijd gebruik ik die kleuren toch vaak, echt een favoriet geworden. Had eerst niks met geel, maar nu ben ik toch om, het lijkt zo vrolijk.


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: Spring Blossoms
Plant A Succulent
Marianne Design: EC0147 Eline’s Words
Distress Oxide: Verschillende kleuren 

9 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke plantjes erop leuk stencil is dat van LF die ken ik helemaal niet toch eens gaan zoeken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het geel geeft een vrolijke en frisse uitstaling.
    Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk!! En zeker is geel vrolijk. Ik had hetzelfde als jij, geel vond ik niet wat, maar nu zelfs ook oranje af en toe op mijn kaarten...Vooral in de zomer en herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is mooi, een hele frisse kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige vetplantjes, ze staan mooi op de kaart.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart met dat zonnige geel erbij. Die stanzen zijn ook tof. Ik wil binnenkort ook eens weer met plantenstansjes aan de gang maar eerst wachten er nog andere dingen.
    Fijne zonnige paasdagen verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze kleurrijke potjes met de vetplantjes ! Leuk dat je gezichtjes op de potten hebt gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa