vrijdag 8 april 2022

Little note

Zag dat ze nu bij hobbyshop veldmaat graag mannenkaarten willen zien. De meesten mannen in mijn omgeving zijn vooral dol op muziek. Daarom een kaartje met een basgitaar erop. Heb het verder heel simpel gehouden. Wou nog wel wat andere dingen erbij doen. Maar mijn man zei dat ik het zo moest laten. Hij houdt er niet van als het te druk is en er teveel op de kaart zit. De meeste mannen houden daar volgens mij ook niet van. Een vriendin haar man ging ook een keer kaartjes maken, deed er een stukje washi tape op en toen vond die het al mooi genoeg.


Gebruikte materialen:

Studiolight: Paperpad Woodland Winter
Lawn Fawn: A little note line border

10 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de stoere basgitaar, het heeft inderdaad niet meer nodig ik hou ook niet van te veel drukte op mijn kaarten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke mannenkaart met mooi papier en de kaart heeft niet meer nodig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geweldige kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke mannenkaart, Christa.
    Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart en ben het helemaal met je eens...mannen houden niet van veel poespas. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! De gitaar is zo echt de blikvanger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor een muziek liefhebber Christa, toffe gitaar. Ik moest lachen dat die ene meneer een stukje washi-tape al genoeg vond hihi. Die is wel heel snel tevreden LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker niet meer er op doen, mooie mannenkaart zo. een mooie gitaar trouwens
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi en stoer kaartje voor de muziekliefhebber.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaart is het! EN die tekststans is helemaal geweldig. Ja, mannen vinden het denk ik best snel goed...niet alle, maar over het algemeen wel, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa