zondag 24 april 2022

Kadoosje

Dit keer geen kaartje maar een doosje gemaakt. Haak graag eenden sleutelhangers, heb meestal wel wat op voorraad als cadeautje. Maar laatst waren ze allemaal op, nu weer bezig ze aan te vullen. Altijd handig om wat op voorraad te hebben. Doe er meestal een cadeauzakje omheen met een label eraan. Maar dit keer een bijpassend doosje gemaakt.



Tijdje geleden een hele lading gehaakt, dit was er maar een klein gedeelte ervan. Vergeten om ze daarna allemaal op de foto te zetten. Maar zo’n leuk simpel patroon, haakt zo lekker weg. En ze zijn zo schattig.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Col1428 Eline’s Eenden Familie
CS0985 Eendje voor jou

6 opmerkingen:

  1. wat een leuk doosje voor de gehaakte eendjes sleutelhangers oooh wat zijn die schattig, ik kan zelf niet haken vind het altijd zo knap als ik zie wat men allemaal maakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat leuk zeg! Het lijkt mij zo'n gepriegel en dan moet je het ook nog opvullen. Maar dit is wel iets om uit te proberen, dus als je een patroon hebt hou ik mij aanbevolen. Ik wil graag wat andere dingen haken dan pannenlappen.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave eendjes heb je gehaakt Christa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje voor zo'n prachtige sleutelhanger. Mooi gehaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super schattig, en leuk om weg te geven.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig je kadodoosje, en je sleutelhangers zijn helemaal top.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa