maandag 18 april 2022

Heel veel sterkte…

Had laatst een heleboel condoleance kaarten gemaakt maar helaas waren die ook heel snel weer weg. Moest er weer een paar maken. Had nog een heel mooi plaatje liggen en die was best groot kon die mooi gebruiken voor deze kaart. Had de snijmallen klaar liggen en had de grootste maat gepakt om het plaatje uit te snijden. Later kwam ik erachter dat ik toch de kleinere had gepakt, maar gelukkig kwam het zo juist beter uit. Kon nu bij alle drie de vlakken het plaatje gebruiken, anders had het niet gepast. 



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CS1041 Condoleance
StudioLight: Ticketmal nr.98


5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je gemaakt, net een foto kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje meer heb je ook niet nodig het straalt zoveel rust uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, wel jammer dat je er zoveel moet maken.
    Ik ben niet zo goed in dit soort kaarten, ik koop ze meestal.
    Groetjes en nog een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Christa.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooie kaart en wat bijzonder dat het plaatje zo perfect past.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa