zondag 19 juni 2022

Borduurring

Hallo allemaal, geniet jullie ook zo van het heerlijke weer? Echt zo fijn die warmte, geniet er zo van. Kan voor mij niet warm genoeg zijn. Maar hier in het noorden valt het helaas nog mee in vergelijking met het zuiden van het land. 

Vandaag nog een kaartje die ik op het laatste nippertje instuur voor de challenge van De egel. Houdt er niet zo van om het op het laatste moment te doen. Kwam er elke keer niet van om er nog eentje te maken. Had uiteindelijk de roos geborduurd maar toen kreeg ik migraine aanvallen en bleef het even liggen. Gelukkig is het nog net op tijd af. En zag dat deze kaart ook kan meedoen met de challenge zomerbloemen van knutsels en kadootjes.


Gebruikte materialen:


Marianne Design: LR0748 Liefs

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wat een mooie kaart.
    Mijn moeder heeft dat ook regelmatig migraine heel vervelend.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat leuk de borduurring met het borduurwerkje erin,
    ik woon in het midden van het land hier was het gisteren 30 graden mijn te warm en het was ook vies plakkerig, geef mij maar zo tussen de 20 en 25 graden dat vind ik lekker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en leuk gedaan met die borduurnaald er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, o het was toch zo heet hier in limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof dat mooie borduurtje in de ring. Leuk detail de naald met draad!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk 'borduur'kaartje. Die draad in de naald staat heel tof.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje. Nou voor mij hoeft die warmte niet bij alles breekt je het zweet uit, zelfs rustig op een stoeltje...gelukkig is het vandaag een stuk koeler hier in het zuiden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met die borduurring. Net echt met die naald en draad erbij. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Christa.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem al op net blog bij K&K en de Egel. Heel leuk gedaan, deze kaart met borduurring. Dank je wel dat je bij beide challenges meedoet! Ik hoop dat de migraine aanvallen nu wegblijven. Zo naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zeg deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met de mooie roos! Hopelijk blijven je migraine aanvallen nu weg.
    Sterkte en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk geborduurd bloemetje op je kaart. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart!
    De temperatuur vandaag vind ik fijner dan die van zaterdag. Het was hier toen 33 graden.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart Christa. borduren is zo leuk en dat laat je heel goed zien met deze kaart. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Geniet van het weer, het wordt weer warm. ( mij te erg hoor, zo'n 25 graden is prima. Nogmaals dank voor jou bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa