dinsdag 14 juni 2022

Veel beterschap

Hallo allemaal, had laatst de nieuwe beterschap cirkel mal besteld. Eindelijk die er ook eens gebruikt. Toch een hele leuke een veelzijdige snijmal. Bij Hobbyshop Veldmaat willen ze een kaart met 2 cirkels of meer zien. Had voor de cirkels eerst heel ander papier in gedachten, maar het leek helemaal niet leuk bij elkaar. Soms pakt het zo anders uit dan als je in gedachten had.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1537 Slimline Frames
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1593 Beterschap Cirkel By Marleen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. Mooie beterschapskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk beterschap/opkikkerkaartje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de vrolijke kikkertjes leuk zo in combinatie met met de cirkels, heb ik ook wel eens dat het dp wat ik heb uit gezocht niet het resultaat heeft wat ik ingedachte heb maar dit past heel mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk. Wat een gaaf DP heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje zo met de kikkers, daar kikker de ontvanger vast van op!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje. EN zo herkenbaar dat het papier dan net niet is wat je in gedachten had.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa