maandag 6 juni 2022

Echte post is zoveel leuker

Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. Heb het kurk verwerkt in de plantenpotjes. Het kurk wou alleen niet zo goed meewerken, het was op sommige stukken wat aan het afbrokkelen. Met wat extra lijm erachter ging het gelukkig wel goed. Een vriendin had ooit een keer het kurk voor me gehaald bij de action. Weet iemand of het daar nog steeds te koop is of waar het anders te krijgen is? 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1521 Card Display, 
CR1522 Card Display accessoires, 
CR1464 Marleen’s Greenery,
Post voor jou (Nederlands) CS0993.
Spellbinders: Succulent Garden

13 opmerkingen:

  1. Een heel gezellig kaartje met de plantjes en de tekstjes aan het rek.
    Ik gebruik ook het kurk van de Action. Gelukkig nog geen last van afbrokkelen. Geen idee of het er nog te koop is. Ik heb het niet bewust zien liggen de laatste tijd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi super mooi kaartje.
    Geen idee of dat er nog is bij de action. Het is me de laatste tijd niet opgevallen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de de leuke plantjes en kurkpotjes en lijstjes, ik weet niet of ze het nog hebben bij de action, wist niet eens dat het er was dus helaas kan ik je niet helpen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, echt mooi gemaakt dit prikbord.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart Christa, de kurk maakt het lekker stoer. Ik heb het ook van de Action, maar is al van een hele tijd geleden. De teksten zijn ook zo leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart het kurk heb je leuk verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje, heel leuk hoe je het kurk verwerkt hebt op je kaart. Bedankt voor je inzending bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart en zo gezellig met die plantjes. Ik heb het ook van de Action maar dat was lang geleden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat tof Christa!! Ik had ook ongeveer zo'n idee maar ik weet niet of het nog lukt voor ze sluiten.
    Maar die van jou is super.
    Kan je niet helpen met waar kurk nu te koop is. Heb het ook ooit van de *A. Maar ik weet het op dit moment niet
    Fijne pinkstermaandag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Christa, je kaart is heel leuk geworden. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Ik heb het net als jij en iedereen ook van Action. Ik heb het sindsdien ook niet meer zien liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is super! Ja dat kurk vind dat moeilijk verwerken, heb het ook ooit toen bij de Action gehaald.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart Christa.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke planten kaart heb je gemaakt, leuk dat rekje op de achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa