maandag 13 juni 2022

Kleuren moodboard

Hallo allemaal, zag op Facebook bij Scrap&Co een nieuwe challenge met een moodboard. Vind het dan wel moeilijk om de juiste kleuren te vinden, zoals de kleuren in het palet. Heb kleuren gebruikt die er zo dicht mogelijk bij komen. Toch weer de big tag erbij gepakt, blijft leuk om daar een kaart mee te maken.



Gebruikte materialen: 

Marianne Design: LR0691 Rieten Krans
COL1504 Bloemen By Marleen
CR1551 Big Tag
Joy! Crafts: Suprise Wheel Tekst NL

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



5 opmerkingen:

  1. wat een mooi label met de zachte kleurtjes, het is je goed gelukt om de kleuren uit het moodboard te benaderen leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag, die kleuren in het pallet zijn idd wat lastig want die zijn wel erg licht. Maar ik vind dat je er goed bij in de buurt bent gekomen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt hoor Christa om die snoepkleurtjes te benaderen, het is een mooie, fleurige tag kaart geworden. Die krans blijft ook leuk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en heel gaaf hoe je dat kleurenpalet gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je tag, ik vind tags zowieso gaaf. En je kleuren zijn perfect zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa