woensdag 15 juni 2022

You are sweet!

Hoi hoi, liet jullie laatst al een kaartje zien die ik met het kleurenpalet van de challenge van scrap&Co had gemaakt. Wou er graag nog eentje maken maar wist nog niet zo goed wat ik moest maken. Had wel allemaal ideeën maar had er nog geen goed gevoel bij. Maar opeens las ik het commentaar van Miranda op mijn vorige kaart, ze had het over snoepkleurtjes. Toen kwam de inspiratie wel en wist ik direct wat ik moest doen. Bedankt voor je inspiratie Miranda. 


Gebruikte materialen:     

Marianne Design: CR1543 Long Backgrounds By Marleen
CR1565 Candy By Marleen
Lawn Fawn: Baked with love

9 opmerkingen:

  1. Heerlijke zoete kaart! Ook je kikkerkaartje is zo leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een snoepje van een kaart. Heel erg leuk! De opkikker van gisteren is lekker vrolijk en de andere uitvoering voor Scrap & Co is heel mooi!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de lekkere snoepjes erop en ja dit zijn echte snoepkleurtjes leuk zoals je alles hebt verwerkt op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke snoeperige kaart!
    Groetjes. Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje ziet er uit om op te (vr)eten, Christa!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heerlijke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke snoep kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaartjes weer hier op je blog!! Echt heel gaaf.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa