woensdag 8 juni 2022

MD Challenge: 296

Hoi hoi, zag dat er alweer een nieuwe challenge is begonnen bij Marianne Design. Helaas was het me de vorige keer niet gelukt om mee te doen. Nu is het me gelukkig wel weer gelukt, maar makkelijk vond ik het niet. Las dat dit keer het thema sport is en heb eigenlijk helemaal geen spullen voor een sport kaart. Had even geen idee wat ik ermee moest. Totdat ik aan de kaart van Ellen dacht, en toen wist ik eindelijk wat ik kon gaan maken. Het is een kaart met het duiksport thema geworden. Zelf heb ik de snijmal voor de snorkel niet, maar gelukkig heeft vriendin die wel en ze was zo lief om wat stansjes op te sturen. Ze had het zwembroekje ook uitgesneden uit designpapier maar vond het zelf mooier zonder.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1537 Slimline Frames
COL1437 Eline Mice Family,
COL1483 Eline’s Beach Outfits
COL1497 Eline’s Zeezicht 
COL1431 Eline’s Tropische Vissen
COL1468 Sealife By Marleen 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

kreativtanten challenge Maladiven: Duiken

16 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje en toch een leuke sport snorkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de duikende muis wat supergaaf dat ik je heb kunnen inspireren,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met muis in de onderwater wereld! Tof dat je de stansjes kreeg opgestuurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk onderwater tafereeltje Christa, mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem superleuk (en heel sportief!!)
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je duikende muis leuk met zijn duikbril op! Een knutselende vriendin is altijd handig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart met de snorkelende muis :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Sportief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Sport" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk kaartje met de muis. En lief dat je vriendin de stansjes heeft opgestuurd. Je kunt ook niet alles aanschaffen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart Christa!
    Ik merk dat ik jouw en nog een paar anderen in de spam tegenkom...ik weet nu waar ik jullie kan vinden, maar hoe ik dit terug kan zetten weet ik niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel origineel Christa, topkaart!
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave kaart Christa!
    Leuk met het duikende muisje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kaart. Je hebt het thema leuk uitgewerkt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt het prima opgelost Christa, iets met wie niet sterks is.....hihi
    Gezellig dat je meedoet met onze sportchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart met de duikende muis.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige sportieve kaart heb je voor de challenge gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa