vrijdag 24 juni 2022

Je hebt post!

Nog een kaartje gemaakt met het thema strand voor de challenge van de egel. Het is zo’n leuk thema en de prijs is ook nog eens heel erg leuk. Vrienden zijn nu op vakantie, ze hebben een huisje vlakbij het strand. Kreeg al de mooiste foto’s opgestuurd van het strand. Stuur altijd een kaartje voor als ze weer thuis komen. Kan deze er volgende week heen worden gestuurd.


Liet jullie laatst al een kaartje zien voor het zoontje van een vriendin die geopereerd wordt. Hij houdt heel erg van schildpadden, die toen ook op het kaartje verwerkt. Zochten nog een leuk cadeautje maar had even geen idee wat we moesten doen. Opeens had ik het idee om een schildpadje te haken. Was bang dat ik het niet op tijd klaar zou hebben. Maar het was gelukkig een makkelijk en snel patroon en zo leuk om te maken.


Ook nog rammelaar gehaakt voor een vrienden. Ze is bijna uitgerekend, heb ik ook alvast wat klaar voor de kleine.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1496 Eline’s Pelikaan
COL1497 Eline’s Zeezicht 
Eline’s Words EC0147
COL1433 Eline’s Seagull & Friends

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

14 opmerkingen:

  1. wat een super leuk kaartje mooie kleine stansjes. Wat leuk deze rammelaar en schildpadje. Gefeliciteerd met het winnen van de bloghop bij Hobbyshop Veldmaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave strandkaart Christa!! Echt super mooi gemaakt. Ook je haaksels zijn prachtig.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke strandkaart Christa! En wat kun jij goed haken! Superleuke schildpad en rammelaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het gezellige strand thema zo leuk verwerkt in de cirkel, super leuk dp heb je gebruikt
    leuk de gehaakte spulletjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart in de mooie frisse kleuren! Leuk om dit in je brievenbus te vinden als je thuis komt van vakantie. Je bent ook nog een ster in het haken, superleuk deze gehaakte cadeautjes! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creatieve post vandaag Christa. Je ronde zee-kaart is een plaatje. Heel mooi van samenstelling en van kleur. Leuke stansen heb je gecombineerd. Dank je wel dat je nogmaals deelneemt aan de challenge bij De Egel.
    Dat schildpadje is een dotje en zo mooi gehaakt evenals dat lieve kraamcadeautje. Genieten hier.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart in deze gezellige kleuren. Leuke lieve haakwerkjes maakte je!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw prachtig gemaakt.
    Heel mooi je haakwerk.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi Christa
    ik heb een vraagje ik zie op instagram regelmatig kaarten van jou langskomen bij #marianne design kun je me uitleggen hoe ik daar een kaart kan plaatsen ik kan het op mijn instagram niet vinden hoe ik dat kan doen hoor het graag je kan me een mailtje sturen naar jan.en.ellen@ziggo.nl
    vast bedankt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk zomers kaartje! Zo leuk om nu op heel veel blogs weer van die mooie strandkaarten te zien. Dan krijg je toch echt zin in de zomer.
    Ook je haakwerkjes zijn erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een en al creativiteit bij je Christa.

    Prachtige kaart in het strand thema en leuk in de ronde mal.
    Je 🐢 vind ik een dotje en de rammelaar is ook heel mooi.

    Geniet van je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke haakwerkjes heb je gemaakt. Enig! EN je kaart is ook al zo leuk. Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is heel erg leuk en wat maakte je schattige haakwerkjes zeg. Ik ben altijd zo bang dat het zo'n gepriegel is. Dank je wel voor jou 2e bijdrage. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow.. this is so fantastic! Love it!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten - Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa