woensdag 7 april 2021

Ronde kaart

Toen ik een paar jaar geleden mijn snijmachine kocht had ik wat snijmallen gekregen. Onder andere een setje met een grote rond snijmal. Vond hem wel erg groot en wist nooit zo goed wat ik ermee moest, had hem opgeborgen en kwam hem laatst toevallig weer tegen. Eindelijk met die snijmal aan de slag gegaan. Perfect voor de challenge van Marianne Design waar ze graag een ronde kaart willen zien. Nu ik die snijmal weer erbij heb gehaald gaan er zeker nog meer ronde kaarten volgen. 
Mijn eerste snijmal die ik direct had gekocht was het hertje van Eline, blijf die schattig vinden. Weten jullie nog welke snijmal je als eerste hebt gekocht?


Gebruikte materialen:

Marianne Design:
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1515 Water lily by Marleen
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
Lawn Fawn: Scene Builder Stencils Bayou
MFT: Cloud Stencil


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kikker kaart met deze mooie ronde mal fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kikkertjes en mooie kleurtjes. de eerste diertjes mal die ik kocht was de beer zie je post van 2 april die gebruik vaak als kraam cadeautje ik stans hem 2x uit uit stof/vilt naai hem aan elkaar en vul hem op, Marianne had er indertijd een site van met wat je er allemaal mee kon doen die vind je hier zo leuk http://mariannesberen.blogspot.com/

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, echt een vrolijke opkikker. Mooi ook zoals je de achtergrond gemaakt hebt Christa, ik vind het een plaatje.
    Ik zou niet meer weten wat mijn eerste stans was, dat ik mijn eerste Cuttlebug heb gekocht is toch wel zo'n 14 jaar geleden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ja een paar tegelijk had ik er gekocht bij de Boekenvoordeel van die zwarte mallen zijn dat, vierkante met kartelrandjes enzo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor je 2de deelname bij Hobbyshop Veldmaat

      Verwijderen
  5. Superleuke ronde kaart heb je gemaakt met de leuke kikkers!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! Mijn eerste snijmallen waren een hele verzameling, die nam ik over van een kennis, samen met een stansmachine. Wat ik als eerste echt zelf nieuw kocht waren denk ik setjes van Action, harten, sterren en zeshoekig in verschillende maten.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zo grappig, dat je soms dingen krijgt waarvan je denkt: wat kan ik ermee? Wat zal ik ermee? EN dan opeens komt het goed uit dat je de mal nog hebt! Het is en superleuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Crista, die ronde mal moet je vaker gebruiken ;-)
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn creatie,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie cirkelmal Christa, vaker gebruiken dus maar.
    Je kaart is een mooi geheel geworden met de kikkers en de achtergrond.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mal is het Christa! Zeker vaker gebruiken.
    Die achtergrond is ook mooi gemaakt en past perfect bij de (op)kikkers
    Leuk dat je meedoet met de "ronde kaart" Challenge!
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kikkerkaart
    bedankt voor het meedoen aan de ronde kaart challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie opkikkerkaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs leuk opkikker kaartje geworden.
    Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT- Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa