donderdag 27 mei 2021

3 lagen slider kaart

Kreeg laatst een hele leuke werkbeschrijving gemaild door hobbyshop Daantje om een 3 lagen sliderkaart te maken. Was allemaal heel duidelijk beschreven en de maten stonden er ook duidelijk bij. Had al wel vaker zulke kaarten gezien maar daar stonden de maten allemaal in inch vermeld. Zo blij dat het er gewoon in cm bij stond, hoefde ik niet moeilijk te doen. Was erg leuk om deze kaart te maken. Dit is wel weer zo’n kaart die ik niet zomaar naar iedereen toe stuur. Hou hem achter totdat ik zeker weet dat ik iemand er heel blij mee kan maken.



Gebruikte materialen:

Marianne Design:
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1515 Water lily by Marleen
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
Lawn Fawn: Scene Builder Stencils Bayou

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





7 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, Christa! Hier wordt iemand heel vrolijk van!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En leuk ook dat modelletje zo. Echt een kaart om naar een speciaal iemand te sturen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk model. Ik heb hem nog nooit gemaakt, maar misschien doe ik dat nog wel eens. Ik kan me voorstellen dat je dat niet naar iemand stuurt die het niet zo waardeert. hij is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Prachtig hoor! Zo'n kaart zou ik ook voor een speciaal iemand bewaren, geloof ik.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card. Thanks for playing at CRFAT-alnica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een SUPER MOOI kaartje is dit Christa en wat een MOOI model.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Thank you for playing with us in Craft-alnica. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa