zaterdag 1 mei 2021

Forever and …

 Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de nieuwe sketch van My Favorite Things. Dit kaartje gauw nog even kunnen maken toen ik aan het wachten was op de arts voor de inenting. Had nog wat spullen liggen van een andere kaart kon ik mooi weer bij deze kaart gebruiken. 
Inenting is goed verlopen, gelukkig niet beroerd ervan geworden alleen een beetje meer spierpijn en erg moe. Zo blij dat ik eindelijk geprikt ben. Doe nu gewoon even rustig aan. Ben nu lekker aan een cross stitch projectje begonnen, hoef ik niet al mijn spullen te pakken en kan het zo wegleggen.

Zag net zo’n leuk bericht voorbij komen dat ik met deze kaart een prijs heb gewonnen bij papercraft challenges. Zo blij ermee. Een cadeaubon van Gerda Steiner gewonnen, heeft altijd zulke leuke stempels. Wordt moeilijk wat uit te kiezen.


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: You and me Together,
Forever and Owlways,
Cloud Stencil
Lawn Fawn: Polka Heart Backdrop Landscape
CarlijnDesign: Verticale banners

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



 

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan, fijn dat de vaccinatie goed verlopen is, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, hopend wordt je er niet beroerd van de inenting.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Hopelijk ben je snel weer de oude van de inenting
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje is dit met de uilen…echt lief!
    Fijn dat je ook je vaccin hebt gekregen, ik heb ook de eerste en de 31e de tweede, zo’n fijn gevoel!
    Nu even bijkomen, fijn weekend groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke uiltjes leuke tekst, wat een mooie achtergrond met de hartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zeg dat je weinig klachten hebt gehad!! Ik ben van de 1e (Pfizer) behoorlijk ziek geweest. Maar gelukkig heb jij nergens last van.
    Lekker een beetje borduren!! Heerlijk.
    Mooi kaartje laat je weer zien.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de vaccinatie mee is gevallen Christa. Je hebt tijdens het wachten een mooie kaart met de sketch gemaakt. Je schudkaart hieronder is ook heel gaaf, kleine wasjes, grote wasjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ps gefeliciteerd met je toppertje en Gerda Steiner heeft zeker leuke stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd, leuk kaartje met deze sketch.
    Gerda Steiner... ken ik niet zal ook eens kijken naar haar stempels,.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje heb je gemaakt. En fijn dat je niet veel last hebt van de vaccinatie.
    Gefeliciteerd met je prijs. Altijd zo leuk te ontdekken he?
    En het motiveert weer extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa