vrijdag 14 mei 2021

Monochroom

Dit keer een monochroom kaartje. Was wel even een uitdaging om alles in een kleur te doen. Je mocht wel wit en zwart als accent kleur gebruiken. Dacht dat ik alles wel in het bruin had gedaan. En kijk ik nog eens goed had ik toch de oortjes van de muisjes roze gekleurd. Gauw met bruine eroverheen gegaan. 


Gebruikte materialen:

 Lawn Fawn: Dandy Day,
Lift The Flap Meadow,
Virtual Friends,
A Little Note Line Border
Altenew: Cloud Stencil 
My Favorite Things:Grassy Hills
Versamagic Dew Drops

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

HobbyResort: Monochroom 



7 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart, ja dat is best nog moeilijk, maar jij hebt hem goed uitgevoerd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje de lf muisjes zijn zo schattig lastig he zo monochroom je hebt voor je er erg in hebt te veel kleur gebruikt maar het is je goed gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, grappig met het deurtje in het boompje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje! Monochroom vind ik altijd zo'n uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje. Roze oortjes...een automatisme hè? Mooi opgelost.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan! Heel knap om zo een monochroom kaart te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik vind monochroom altijd erg lastig, maar het gaat jou goed af. Gelukkig kon je de oortjes nog aanpassen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa