maandag 24 mei 2021

Hello

 Zag laatst op Facebook een nieuwe challenge met een moodboard. Dit keer vond ik het heel moeilijk, heb er ook lang over na moeten denken. Zag veel groen en natuur heb daar mijn kaart op gebaseerd. Er stond ook bij dat ze graag fantasie wouden zien, heb zelf niks met dat thema. Heb ook helemaal geen knutsel spullen in dit thema. Hopelijk voldoet de kaart wel voor de challenge.


Gebruikte materialen:

Altenew: Mega Hello


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


8 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje leuk de grote letters hello erop, nu vind ik fantasie wel heel breed ik vind dat je het goed hebt opgelost
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of de kaart nu voldoet aan de challenge of niet.....hij is leuk! Super die grote letters op het mooie dp.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart wel heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is in ieder geval leuk geworden, je kaartje geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met dit designpapier en dan de tekst erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een gaaf hello! Ook je DP vind ik heel mooi en best wel een beetje mystiek. Dus missie geslaagd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantasie genoeg hoor :) Dit is een prachtige kaart geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa