donderdag 6 mei 2021

Piano

De piano snijmal was echt een snijmal die ik moest hebben, is ook zo’n lekkere grote snijmal dat je die ook als kaart kan gebruiken. Deze kaart gemaakt voor de challenge van hobbyshop Veldmaat, hier willen ze een hobby zien. Muziek is een van de hobby’s van mijn moeder waar ik deze kaart voor heb gemaakt. Maar ze kan ook zo enorm mooi tekenen. 



Deze tekening heeft mijn moeder voor ons gemaakt van onze beestjes. We zijn er zo blij mee. Ze heeft ze goed vastgelegd.



Gebruikte materialen:
Marianne Design: LR0501 Piano

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart in de vorm van de piano wat leuk dat de bovenkant openstaat en de bladmuziek erbij mooie tekeningen van de dieren heeft je moeder gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige piano heb je gemaakt.
    En de tekeningen zijn geweldig knap hoor van je moeder.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze pianokaart. Heel toepasselijk voor iemand die muziek maakt.
    Je moeder kan echt prachtig tekenen zeg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, die kan tekenen!!! WAUW
    En je kaart is echt gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die pianokaart en heel toepasselijk voor iemand die muziek maakt/van muziek houdt. Je moeder kan echt prachtig tekenen. Heel mooi allebei je dieren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je moeder! En wow ze kon ontzettend goed tekenen zeg, schitterend.
    Bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa