dinsdag 11 mei 2021

Vissen

Vandaag nog een schudkaart voor de kaartjes inspiratie challenge. Vind het zo leuk om een schudkaart te gebruiken om een onderwater wereld te creëren. Laatst ook al een keer zoiets gemaakt kon het niet laten nog een andere versie ervan te maken.
 Bij de egel een keer een hele mooie embossing folder cadeau gekregen. Heb die gebruikt en daarna het midden eruit gehaald zodat je een mooi doorkijkje hebt. Vind zelf dat die embossing net op water druppels lijkt. Heb nog wat doorzichtige Nuvo Drops erbij gedaan om het af te maken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1431 Eline’s Tropische Vissen
Leane Creatief: Frame 359760

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


 

8 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie schudkaart. Lijkt net een echte onderwaterwereld. Mooie embossingfolder. Ik zie er ook waterdruppeltjes in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke onderwater kaart!! Je typemachine uit de vorige post vind ik ook super. Blijf die stans zo tof vinden (en gebruik hem graag)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Christa.
    Dank je wel voor je 2de deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Schudkaarten zijn zo leuk om op te sturen, maar vaak vind ik het teveel gedoe om te maken. Eigenlijk best zonde.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is me helemaal ontgaan :( heel leuk je kaart, en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa