maandag 10 mei 2021

Typemachine

Op dit moment hebben ze bij de de Egel blogspot zo’n leuke sketch. Had laats allemaal knutsel spullen in de aanbieding gekocht. Onder ander een nieuwe embossing folder, past zo mooi bij de typemachine. Kon er eindelijk mee aan de slag. Bij de sketch wouden ze ook graag washi tape zien. Heb de tape op wit papier geplakt en er toen reepjes van gemaakt. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1358 Eline’s Typewriter,
DF3437 Embossing folder ABC Achtergrond 
Joy!Crafts: Papierblok Fading Colors

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitvoering van deze sketch! Ik heb hier niet zoveel washitape meer liggen, dus ik weet nog niet of ik aan deze challenge mee ga doen. Je embossingfolder past perfect bij de typemachine, goed gematcht!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Het past allemaal zo goed bij elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart! Het dp en de embossingfolder passen zo mooi bij de typemachine.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke embossingfolder en papier het past allemaal leuk bij de typemachine
    ik bestel ook graag bij de egel ze hebben zoveel leuke dingen en hij is iet duur
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie typemachinekaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die embossingfolder is zeker leuk, ik houd sowieso van letters en zo in combinatie met die typemachine en die bladzijde als achtergrond vind ik het een hele gave kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Christa.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave embossingfolder! En die past inderdaad perfect bij de typemachine. Ik vind het een prachtige kaarrt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou kaart is leuk , alles past goed bij elkaar. Ik doe dat ook tape op een reepje papier plakken, dan kun je het zo mooi verwerken. Die type machine is ook gaaf, ik moet hem ook maar eens weer tevoorschijn halen. Dank je wel voor jou deelname aan deze challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa