zaterdag 15 mei 2021

MFT: Sketch 541

Goedemorgen, leuk dat je weer even langs komt. Ik hoop de komende dagen weer even tijd en energie te kunnen vinden om ook een blogrondje te maken. 

Vandaag een kaartje met de sketch van My Favorite Things. Had laats de stempeltjes al gekleurd maar had nog steeds geen inspiratie wat ik ermee moest doen. Toen ik de sketch zag wist ik eindelijk wat ik ermee wou.

Zag gister ook dat ik derde ben geworden bij De Egel met de challenge paperpiecen. Met deze kaart, zo blij daarmee.




Gebruikte materialen:

My Favorite Things: A Very Sweet Somebunny
Grassy Hills
Hello Bluebird: Birch trees
CarlijnDesign: Verticale banners


4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk hoe je de diertjes erop hebt verwerkt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig je kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n schattig kaartje, leuk!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een enig kaartje geworden met de sketch.
    En je was een terechte topper bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa