dinsdag 18 mei 2021

Cupcake #2

Laatste tijd bezig met wat oude knutsel spullen aan het opmaken. Ook zonde als sommige dingen blijven liggen. Kwam laatst een boekje tegen met allemaal labels en nog een ander boekje met leuke plaatjes, die apart gelegd. Kon het mooi gebruiken voor de challenge van girlz creative crafts. Had ook nog kant liggen die ik een keer van een trouwkaart had gehaald, normaal gebruik ik dat niet zo vaak. Vond het hier wel leuk bij lijken. Zo kan ik toch weer wat oude materialen gebruiken.


Gebruikte materialen:

Action: Label, Plaatje,
en designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en altijd fijn om oudere spulletjes te gebruiken en zo te puzzelen voor een leuke kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden!!! Ik doe dat vaak, mijn bakken door spitten.
    Je hebt je eigen winkel haha

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd handig om je spulletjes op te maken, probeer ik ook maar lukt nog niet echt haha.
    Leuk dat je meedoet met onze roze challenge bij GCC, dank je wel! Mooie kaart!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knutselaars kunnen alles gebruiken en er weer iets moois van maken. Dat blijkt maar weer!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje het kant past er perfect bij
    altijd handig om iets te bewaren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je oude spulletjes weer kunt gebruiken voor nieuwe kaarten. Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts challenge Succes met je inzending
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan, ik probeer ook altijd oude spulletjes op te maken maar dan moet je oppassen dat je nieuwe spulletjes niet zo lang blijven liggen dat ze weer oud worden *lol*
    Mooi dat randje kant!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa