vrijdag 30 april 2021

Schudkaart

 Goedemorgen allemaal, dit keer wou ik jullie graag een schudkaart laten zien die ik voor de kaartjes inspiratie challenge heb gemaakt. Ben met de wasmachine aan de gang gegaan en daar het schud gedeelte in gemaakt. Waren wel hele kleine kleding stukken om uit te snijden, heb ze maar direct in een bakje gedaan na het uitsnijden anders was ik ze zo kwijt. Altijd van alles kwijt met het knutselen, begin heel georganiseerd aan een project en opeens ligt alles door elkaar. 

Komt dit jullie ook bekend voor?


Met deze kaart ben ik gastdesigner geworden bij kaartjes inspiratie challenges.

Gebruikte materialen:

Taylored Expressions : Spin Cycle Shaker
Laundry Basket
 Clothing Confetti


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met dit schattige wasmachine en bijbehorende producten. Ook ik heb me aangeleerd om direct na het uitsnijden van de snijmallen alles in een bakje met magneetvel te leggen. Nu heb ik een ladenkast waar mijn snijmallen in liggen op magneetvellen. Op deze magneetvellen ligt een wit papier en hier heb ik de stansen op uitgestanst zo weet ik waar wat hoort en zie ik gelijk of ik wat mis na gebruik. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk geworden, inderdaad wat een gepriegel.

    Ja tijdens het prutsen wordt mijn werk oppervlak altijd kleiner dan dat ik begon hahaha. Heel magisch is dat...

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje Christa. Het schudgedeelte is geweldig. Het is heel herkenbaar, de chaos na het knutselen. :)
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf kaartje met de wasmachine en kledingstukjes idd wel erg klein herken dat ook wel dat alles door elkaar ligt, maar ik werk ook veel met bakjes waar kleine dingetjes in zitten erg handig ik gebruik daar lege saladebakjes voor ideaal.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje! Bedankt voor je deelname bij KIC.
    En jazeker dat is bij ook altijd zo, soms om gek van te worden.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card - thanks for sharing it us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee en wat een mooie schudkaart Christa.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel Liefs Bianca
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Een origineel om van de wasmachine het schudgedeelte te maken.
    Dankjewel voor met meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa