maandag 5 juli 2021

Koe.

Zag op Facebook een leuke moodboard bij Foamtastic. Een foto in het moodboard laat Delfts blauw stelletje zien. Moest denken aan papier dat ik een keer had gekregen. Gelukkig kon ik het blokje gauw vinden. Vond de snijmal van de koe er wel erg goed bijpassen. Ben ook nog bezig met kruissteek een stelletje aan het maken. Zodra die klaar is zal ik die ook laten zien.




Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1426 Eline’s Koe
CarlijnDesign: Verticale banners


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met de schattige koe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeer leuk met de koe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje…het delfts blauwe tegeltje gecombineerd met de koe is echt leuk bedacht!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Er ging even iets fout. Echt leuk dit papier in combinatie met de Hollandse koe. Een vrolijke kaart en heel geschikt voor die challenge.
      Lieve groetjes Miranda

      Verwijderen
  5. Ik heb vroeger ook ooit kaarten gemaakt (3D-periode) met dit lieve stelletje. Die koe erbij doet het goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk dat delfts blauwe papier erbij en de koe past er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa