zaterdag 24 juli 2021

With lots of love.

Dit kaartje gemaakt met de sketch van Craft Sensation. Elke keer wou ik daar alweer mee doen maar kwam er niet van of vergat het. Eindelijk is het weer gelukt.

Nu al twee keer achter elkaar gehad dat het niet goed is gegaan met een kaart versturen. Schreef laatst al dat ze een kaart verkeerd bezorgd hadden, gelukkig was dat uiteindelijk goed gekomen. Maar nu kregen we een berichtje van een vriendin dat ze een lege envelop heeft gekregen. Zag de foto en zijkant is helemaal kapot geschreurd. Begrijp niet hoe dat kan. Was een hele stevige envelop en zat gewoon een plat kaartje in. Gebeuren dit soort dingen bij jullie ook?



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

craftyhazelnutspatternedpaper


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartje, mooi dp uitgekozen, vreselijk als je dat overkomt met de post, we hebben dit al enkele malen gehad.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuke kleurtjes heb je gebruikt, ik heb ook wel rare dingen meegemaakt met de post dus dit verbaasd me niks
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ronde kaart met zachte kleurtjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi rond kaartje heb je gemaakt.
    Met de post kan je van alles meemaken, ik heb al dikwijls een klacht ingediend. Bijvoorbeeld ten onrechte extra portokosten aanrekenen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die sketch Christa, leuke kleuren. Ik heb ook vervelende dingen met de post mee gemaakt, ik ben ook altijd blij als mensen zeggen dat iets (heel) is aangekomen. Je doet je best en postzegels zijn ook niet goedkoop dus erg vervelend dit.
    Hopelijk gaat het voortaan weer beter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is erg leuk! En ja, ik heb eens een lege enveloppe gekregen waar een prijs in had moeten zitten...maar het was me een raadsel, want de enveloppe was maar een klein stukje open en de prijs was veel groter van formaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, ja is mij zeer zeker ook overkomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great take on the sketch!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa