vrijdag 16 juli 2021

MFT: Sketch 550

Met zo’n leuk projectje bezig geweest. Wou al paar kaartjes maken omdat de kinderen van een vriendin vakantie hebben. Kon mooi met de sketch van MFT aan de slag om die kaartjes te maken. Echt zomerse kaartjes, maar je zou met dit weer niet zeggen dat het zomer is. Komende de dagen laat ik de andere 2 zien die ik heb gemaakt. 



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Penguins in Paradise
Well, Hello
Beach Scene Builder
Cloud stencil
Drifts & Hills Stencil


4 opmerkingen:

  1. oh wauw, die is mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan en mooi gekleurd ook…toppie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig kaartje waan me helemaal op het strand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje! Wat is het strand goed gelukt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa