vrijdag 9 juli 2021

MFT: Sketch 549

Leuk dat je weer even langs komt. Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de nieuwe sketch van MFT Stamps. Kon met die stroken mooi wat restjes opmaken en had nog een envelop liggen die ik ook weer kon hergebruiken. Laats had een vriend een kaartje in de brievenbus gedaan, maar dan zet die nooit wat op de envelop. Zodat ik het nog weer kan hergebruiken, altijd handig.




Gebruikte materialen:     

My Favorite Things: Playful Peacock
Scattered Triangles Background

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ja nette enveloppen gooi ik ook nooit weg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, nette enveloppen gooi ik ook nooit weg kunnen we altijd gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke pauw erop leuk in de sketch verwerkt ook hier worden nette enveloppen ooit weggegooid altijd weer bruikbaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje met de trotse pauw en altijd fijn als je een envelop opnieuw kunt gebruiken. Ook daar staat de pauw er mooi bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje en wat lief van die vriend dat hij aan jou en je hobby denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is lovely! I love your design and that reused envelope. I am so glad that you joined us at Double D Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So, so pretty! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Summer Gingham’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty and fun card, cute envelope too! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa