zaterdag 17 juli 2021

MFT: Sketch 550 #2

Gister liet ik al een kaartje zien die ik met die sketch MFT had gemaakt. Vandaag het tweede kaartje die ik heb gemaakt en maandag zal ik de derde laten zien.  

Zag gister dat ik als winnaar ben gekozen bij do-allkreatives met deze kaart. Zo ontzettend blij ermee. Kon niet ophouden met lachen, mijn hele dag was weer goed. Moest gister naar de tandarts voor controle was er al bijna 2 jaar niet geweest door de pandemie. Gelukkig was er niks aan de hand. Maar nu helemaal kapot en beroerd. Altijd aan aanslag op mijn lichaam om weg te gaan, nu lekker bijkomen en nagenieten dat ik heb gewonnen. 

Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Penguins in Paradise
Well, Hello
Beach Scene Builder
Cloud stencil
Drifts & Hills Stencil

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


5 opmerkingen:

  1. O jee.....zo te zien heeft deze pinguïn ergens een verkeerde afslag genomen. Of is hij op vakantie? Maakt niet uit het is een erg leuk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig kaartje met de pinguin onder de palmboom.
    Proficiat met je winnende kaartje.
    Wat vervelend dat zelfs een bezoekje aan de tandarts zo'n impact op je heeft. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk he? Ik zag het natuurlijk al met het stemmen. Volgens mij waren we op 1 na unaniem...dik verdiend.
    Ook dit kaartje is weer helemaal leuk! Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh yes... Penguins are always working! Beautiful summer card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh... this is so cute! Wonderful szene!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa