woensdag 21 juli 2021

Lego

 Laatst heb ik mezelf getrakteerd met allemaal leuke snijmallen. Onder ander de nieuwe snijmal van Marianne Design. Toen ik zag dat die uit kwam heb ik die direct in mijn winkelmandje gedaan. Heb toch veel vrienden die dol op Lego zijn. Heb zelf al een keer een Lego kaart gemaakt, maar met deze snijmal was het toch een stuk makkelijker. Zat wel enorm te prutsen hoe ik het op de kaart neer zou leggen. Mijn man zag me er mee bezig en vroeg of hij het mocht proberen, hij vond dat zo leuk om te doen. Dus heeft hij het mooie neergelegd hoefde ik het alleen maar te plakken, echt teamwork. Had een tijdje geleden een documentaire over lego gezien en in het begin hadden ze nog niet zoveel kleuren blokjes. Heb de begin kleuren terug laten komen op de kaart. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0723 Bricks
Carlijn Design: Slimline kaart 3

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

10 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart en zo gezellig om samen met je man aan de kaart te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke gekleurde legoblokjes,
    leuk hoe je hebt neergelegd samen met je je man, mijn man helpt ook wel eens met een kaart als het niet lukt zo leuk hoe je dan samen tot een oplossing komt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden en dat doen wij hier ook zeer regelmatig, elkaar helpen met de hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke kaart voor iemand die van lego houdt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cleverly created card sure to please! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart is er uit jullie teamwork ontsproten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Ik heb hem net gisteren binnen gekregen. Mijn man Peter is helemaal Lego fan, maar dan echt van het Lego uit de jaren 70, dus echt deze kleuren die jij gebruikt hebt. Mooi gedaan, heel leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a clever creation! Sure to bring a smile! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Colors of Summer’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your art is so creative and fun. I love the Lego pieces and the wonderful colors. You are a very FUN artist style. Please, when you are able......Come play along at Word Art Wednesday. Always Anything Goes/Family Friendly and lots of FAB prizes. www.wordartwednesday.blogspot.com
    Blessings,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous. Love your colour choices and great layout.
    Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa