maandag 12 juli 2021

MFT: Color Challenge 169

Deze kaart gemaakt voor de color challenge van My Favorite Things. Heb niet precies de kleuren die zo vragen. Maar gelukkig hoef je ook niet precies dezelfde kleuren te gebruiken. Als het er maar op lijkt. Toen ik de blauw kleur zag moest ik aan de lucht denken. Kon zo mooi de vliegtuigjes gebruiken die al heel geduldig aan het wachten waren tot ze eindelijk gebruikt werden.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Amazing AirPlane,
Banner Day Sentiments,
Banner Flags
Cloud Stencil


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



6 opmerkingen:

  1. En zo zie je maar weer hoe een toffe kaart ontstaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi een luchtshow, je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje zo leuk met de vliegtuigjes waar zouden ze heen gaan? ik vind je kleuren aardig overeen komen met het voorbeeld zit er best dicht bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje maakte je weer…super en de kleuren zijn echt goed volgens de opdracht! Gave vliegtuigjes ook!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige vliegtuigjes op je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nydelig kort.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa