zaterdag 3 juli 2021

MFT Sketch 548

Eindelijk weer een kaartje kunnen maken met de sketch van MFT Stamps Had nog van alles ingepland staan maar al een tijdje er niet aan toe gekomen om wat te maken. Behoorlijk slecht periode gehad, enorm veel pijn en migraine gehad. Zo blij dat het eindelijk weer is gelukt. Heb even wat simpels gemaakt.

Zag donderdag wel wat heel leuks dat ik in de top 3 stond van papercraft challenges met deze kaart. Zo ontzettend leuk om dat te zien. Werd er helemaal blij van. Fijn als een kaart zo gewaardeerd wordt. Heb vaak toch best wel negatieve reacties op kaarten van me gehad, voelt dit wel erg goed.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Heart Tree
CarlijnDesign: Verticale banners


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



9 opmerkingen:

  1. Hoi
    Je hoeft echt niet onzeker te zijn over je kaarten alles wat ik van je zie ziet er geweldig uit.
    Hoop dat het snel weer beter gaat met je.
    Fijne dag.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Negatieve reacties op jouw kaarten?? Daar snap ik echt helemaal niks van. Ze zijn juist altijd zo leuk, grappig en echt mooi!
    Dit is ook weer een heel lief kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke CAS kaart Christa! En negatieve reacties? Iemand die een zelfgemaakt kaartje niet weet te waarderen, dat zegt meer over die andere persoon dan over jou ;) Niks van aantrekken! Jouw kaartjes zijn heel leuk en mooi! Proficiat met je topper! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje het is net of de boom erop gelegd is met de blaadjes die zo mooi naar boven komen helemaal toppie
    en als je kaart niet wordt gewaardeerd is net wat Gina zegt dat ligt aan die persoon en niet aan jou gewoon lekker door gaan hoor ik geniet elke dag van je mooie kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begrijp ik ook niks van…je kaartjes zijn altijd heel leuk en iedereen doet zn best in hun eigen stijl toch…als iemand het niet leuk vindt moeten ze niet reageren!
    Gewoon lekker doorgaan en gefeliciteerd met je top 3 plaatsje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boom op je mooie kaartje, Christa.
    En bedoel je dan negatieve reacties van ontvangers of van blogbezoekers? Al snap ik die reacties van allebei niet hoor.
    Proficiat met je topper, is altijd leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is mooi gemaakt. Dat is minder dat het slecht met je ging.
    Negatieve reacties??? Kunnen ze beter gewoon niks zeggen, maar ja je hebt overal mensen voor helaas.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook alweer heel mooi! En die boom steelt de show! Wat gek dat je ook negatieve reacties krijgt. Hopelijk niet uit Blogland. En mensen die het niet waarderen krijgen gewoon geen kaartje meer, toch? Ik weet nog dat ik meer dan 30 jaar geleden een dikke enveloppe kreeg. Daar zat als kaart een zelfgemaakte slinger in. Allemaal uitgeknipte letters van 1 A4 per letter in verschillende kleuren. De woorden HARTELIJK GEFELICITEERD. Helemaal uitgetekend, uitgeknipt en aan een touw gemaakt. Ik vind het geweldig! Komt er iemand op bezoek die zelf nogal kunstzinnig is, zegt ze: "Jee, wat slordig geknipt zeg, dat je dat ophangt". Toen zei ik: slordig geknipt of niet, iemand heeft het voor mij gemaakt en heeft al die moeite voor mij gedaan! Daar spreekt zoveel liefde uit, dat hang ik op ja.
    En toen was ze stil. Het leuke is dat ze nu altijd mijn kaarten waardeert (ik weet natuurlijk niet of ze ze ook mooi vindt hihihi, maar dat doet er niet toe, weet zij nu ook)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa