maandag 19 juli 2021

MFT: Sketch 550 #3

Vandaag het derde en laatste kaartje met de sketch van MFT. Had alles uitgesneden en opgeplakt en toen ik de kaartjes naast elkaar had liggen zag ik opeens dat ik bij een van de kaartjes de palmboom verkeerd in elkaar had geplakt. Zat er al zo raar naar te kijken, helaas had ik het te laat door en zat het al goed vast. Zelf zie ik het heel erg maar denk dat de ontvanger het helemaal niet zal opvallen. 


Nog alle drie kaartjes samen op de foto.

Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Penguins in Paradise
Well, Hello
Beach Scene Builder
Cloud stencil
Drifts & Hills Stencil

5 opmerkingen:

  1. Het waaide gewoon ineens erg hard hahaha, mooie kaartjes zijn het.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een setje leuke kaartjes heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een toffe serie pinquins onder een palmboom. En leuk om ze straks weer te gebruiken voor kerstkaartjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. en die omgekeerde die had gewoon last van harde wind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi.... ik wilde precies hetzelfde als Elly schrijven. Het lijkt net of het heel erg waait. Niks mis mee toch?
    Ze zijn alle drie heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes met de pinguïns ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa