dinsdag 2 maart 2021

1 achtergrond op 4 manieren

 Op instagram zag ik een leuke challenge van Create A Smile. Je moest een achtergrond maken en die dan op 4 verschillende manieren verwerken. Bij de ene de hele kaart vullen, een rand eromheen zichtbaar laten, vellum over de achtergrond maken en de laatste was 1 of  2 derde van de kaart bedekken met de achtergrond. Had nog allemaal kleine stuken karton liggen. Kon ik die mooi gebruiken om wat kleine kaartjes te maken. Was wel erg leuk om te doen. Ga dit vaker doen.


Gebruikte materialen:

Create a Smile: Friends & Couples
Stencil Say It



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Lijkt mij ook een mooie uitdaging om een achtergrond op verschillende manieren te verwerken.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan en lieve kaartjes zijn het.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke kaartjes leuk de verschillende achtergrondjes
    wat een schattige stempeltje heb je weer gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met die achtergrond gemaakt Christa.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt met die mooie achtergronden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opdracht en wat heb je het mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa