zondag 14 maart 2021

After all these years

 Laatste tijd wat problemen met blogger. Nu al een paar keer gehad dat als ik iemand volg dat het daarna opeens verdwenen is. Heb niks aangeklikt om iemand te verwijderen. Heeft iemand anders hier ook last van en een idee hoe dit kan? 

Nog een kaartje gemaakt met de sketch van Kaartjes inspiratie challenges. De sketch is zo leuk. Wou eigenlijk heel andere kaartjes maken. Maar mijn voorraad kaartje voor trouwdagen ging heel snel op en binnenkort zijn een heleboel vrienden zoveel jaar getrouwd. Heb ik weer wat op voorraad.



Gebruikte materialen:

Colorado Craft Company: Lots Of Love
My Favorite Things: Stitched Blooms

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

15 opmerkingen:

  1. Wat een super cute kaartje Christa.
    Wat jij beschrijft had ik het vorige jaar zo raar nu geen last meer van, behalve van de robot en de plaatjes die mogen van mij nu ook wel verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, Christa.
    Ik zie af en toe ook wel eens een blogger verdwijnen of een nieuwe komen. Dan kun je soms ook niet zien wie dat dan is.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje deze sketch is zo leuk heb hem al heel lang in een mapje staan gebruik hem vaak
    gelukkig heb ik nauwelijks of geen problemen met blogger heel soms een keer de robot op bezoek maar dat is te tellen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Christa. De sketch doet het goed hé. Je kunt er alle kanten mee op.
    Dank je wel voor je 2de inzending bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n leuk kaartje!
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/
    Gastdesigner KIC (Elena)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig dit kaartje. Zo schattig met die haasjes en de hartjes zijn volop aanwezig.
    Ik merk wel dat lang niet alle blogs die ik volg in mijn leeslijst komen. Volgens mij alleen degenen waar ik het vaakst op reageer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That image is so amazing! Thank you for joining us this week at Allsorts Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT
    ps de robot is vaak op bezoek bij me en heel soms kan ik bij niemand reageren..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een super leuke tekst ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful, thank you for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo een mooie uitwerking van de Sketch Christa.
    Veel liefs Bianca
    XX
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a really sweet bunny image creation, many thanks for sharing and joining in with our 'Stamped Image' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen deze maand.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for sharing your entry with Craftyhazelnut's Patterned Paper March 2021 challenge. We look forward to see everyone's wonderful projects. Super cute bunnies!

    Myrna Sweet, DT Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa