vrijdag 12 maart 2021

Mft: Sketch 532

 Vanochtend lekker wat stempels gekleurd. Alles gister al gestempeld en klaar gelegd zodat ik vanochtend lekker aan de gang kon. Heerlijk de wintertest van F1 aan gezet. Had me daar zo op verheugd. Over 2 weken begint eindelijk het nieuwe seizoen. Helemaal zin in, vindt het zo’n mooie sport. Wordt weer genieten. Onder de wintertest deze kaart nog in elkaar gezet. Heb er geen tekst op gedaan. Kan ik dat altijd nog doen als ik weet waar die heen gaat.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Space Explorer
Action: Designpapier

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:








5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Mijn man en zoon verheugen zich ook al op de F1!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart. Ik zet er ook vaak pas later een tekst op. Veel handiger.
    Jij bent geloof ik wel een echte F1 fan zeg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, ja manlief is hier ook al happy.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing your entry with Craftyhazelnut's Patterned Paper March 2021 challenge. We look forward to see everyone's wonderful projects. I love the papers, and you nailed the MFT challenge too!

    Myrna Sweet, DT Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa