zaterdag 27 maart 2021

Sending you lots of love

Bij deze kaart 2 challenge’s gecombineerd. De sketch gebruikt van MFT en ook de color challenge erin verwerkt. Zijn niet mijn favoriete kleuren die ik heb gebruikt maar lijkt wel lekker vrolijk.

Vanavond de herdenking van Jezus’ dood. Vandaag lekker rustig aan doen en me ervoor klaar maken, ook al is het via zoom bij zo’n belangrijke gebeurtenis wil ik wel even wat moois aan. Mijn man voelt nu wel een beetje de spanning dat hij de lezing heeft. Zelf nu ook wel een beetje gespannen, probeer het hem niet te laten merken.






Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Hug It Out
Marianne Design: CR1533 Art texture squares

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

MFT Color Challenge 162

MFT Sketch Challenge 534




4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk de zachte kleurtjes ze passen zo leuk bij de schattige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje heb je gemaakt!
    Succes met de lezing, komt vast helemaal goed!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje is het. En de sketch heb je mooi weer gegeven. Is het goed gegaan met de lezing?
    Leuk dat je in Assen woont. Drenthe is en blijft 'mijn' provincie, ook al ben ik er al een tijd weg..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa