donderdag 25 maart 2021

MHH-challenge 31: Knopen of Kralen

Zag de challenge van Mijn Hobbyhonk challenges en daar willen ze graag kraaltjes of knoopjes op de kaart zijn. Heb nog allemaal kraaltjes liggen en wist elke keer niet goed wat ik ermee moest. Dacht eerst een schudkaart ermee te maken maar had een keer een filmpje gezien om touwtjes te spannen en daar kraaltjes op te rijgen. Kon ik dat eindelijk een keer proberen. 


Met deze kaart gewonnen bij Mijn Hobbyhonk Challenge’s




Gebruikte materialen:

Winnie and Walter: Hugs


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf is je kaartje mooi papier heel leuk in combinatie met de kraaltjes en de grote Hugs, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met een super mooie achtergrond.
    Ik heb de foto even vergroot om de kraaltjes te zien en dat is echt leuk, het was vast een aardig gepriegel.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat een klus om al die touwtjes te spannen
    leuk idee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopend komt mijn reactie nu wel tevoorschijn.
    Want ik had al eerder geprobeerd, en wauw dit is echt super gedaan zeg heel apart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daar zul je druk mee geweest zijn. mooi geworden en inventief bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww Christa dat zijn nog eens kraaltjes. Wat een monnikenwerk maar ontzettend gaaf gedaan!
    Gezellig dat je weer meedoet bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa